Obchodní podmínky

Nákup zboží v e-shopu.

Pro nákup zboží v našem e-shopu není bezpodmínečně nutná registrace.

Při opakovaných nákupech je registrace výhodná z hlediska zjednodušení objednávky

a taktéž k získání bonusů ve formě dárečku či dodatečných slev. Při objednávkách

bez registrace se vám tyto

objednávky nebudou zobrazovat (načítat) v sekci  moje objednávky,ale u nás evidovány automaticky budou.

Objednávat zboží lze těmito způsoby :

- přímo on-line přes e-shop

- e-mailem uvedeným v kontaktech

- telefonicky,případně písemnou formou

U všech objednávek je bezpodmínečně nutné uvést správnou dodací adresu a telefonický pokud možno i e-mailový kontakt,jelikož Vám e-mailem automaticky příjde potvrzení (kopie) objednávky !

Pokud po objednání on-line přes e-shop nebudete automaticky zpětně kontaktováni, zkontrolujte správnost Vaši e-mailové adresy! Při přijetí potvrzovacího e-mailu,věnujte prosíme zvýšenou pozornost Vámi zadanými údaji,zvláště pak dodací adrese! V případě jakýchkoliv nesrovnalostí je nutné nás neprodleně požádat o nápravu. O odeslání zásilky budete  předem informováni e-mailem případně telefonicky!

Po odeslání je přijatá objednávka dle  nového Občanského zákoníku závazná.

Jako prodávající si vyhrazujeme právo zrušit - upravit objednávku nebo její část v případě,že objednané zboží již bylo doprodáno,případně z jiných důvodů například dlouhá dodací lhůta.

Částečné nebo úplné zrušení objednávky je vždy bezodkladně oznámeno, (řešeno) se zákazníkem.

V případě nevyzvednutí objednaného zboží zaslaného na dobírku,bude požadováno uhrazení skutečně vzniklých nákladů ( dle obč. zákoníku § 53,odst. 10.).

Odesláním objednávky  bezvýhradně SOUHLASÍTE  s našimi obchodními podmínkami.

Platba za zboží a jeho následná expedice.

Platbu za zboží je možné provést těmito způsoby:

- hotově při převzetí na kontaktní adrese

- předem,převodem na bankovní účet

- formou dobírky prostřednictvím České pošty

Z hlediska zachování naší pokud možno co nejnižší cenové politiky,preferujeme platbu předem převodem na účet,ale samozřejmě akceptujeme rozhodnutí zákazníka v případě,že požaduje zboží zaslat  na dobírku.

Poštovné a balné účtujeme fixní sazbou a to při platbě předem, převodem na účet 80.- kč, při platbě na dobírku 125.- kč. Z důvodu minimalizování nákladů na přepravu zavádíme u objemově malých zásilek do 400g (1-2 produkty)  nižší poštovné a to 65.- kč,převodem (platba předem) a 110.- kč při zaslání zboží na dobírku.Vzhledem k "úpravě cen" České pošty od 1.1.2017,jsme nuceni u zásilek nad 2 kg účtovat poštovné dle platného tarifu přepravce-čili od 110 do max.170 korun .

Při nákupu nad 2500.- kč žádné přepravní náklady neúčtujeme!

Na Slovensko zasíláme nově od 2/2014 i na dobírku! Při úhradě (platbě) předem na náš účet Fio banka,(č.účtu a var.symbol Vám bude sdělen u potvrzovacího emailu), je zásilka odeslána ihned po přijetí platby.

Při nákupu nad 2700 korun (cca 100 europřepravní náklady neúčtujeme!

Cena přepravy do zemí mimo CZ a SK je počítána individuálně na základě váhy balíku a destinace a bude Vám neprodleně sdělena.

Zboží obvykle zasíláme IHNED,ale vždy nejpozději do 3 pracovních dnů,není-li se zákazníkem domluveno jinak!

Vrácení zboží.

Zákazník má právo zboží zakoupené prostřednictvím internetového prodeje vrátit a to v souladu se zákonem č.367/2000 ze dne 14.9. 2004 i bez udání důvodů. Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů po obdržení (převzetí) zboží. Zákazník pak má právo požadovat za zboží peníze případně jiné zboží.

Vrácením se rozumí předání zboží dopravci (České poště),zboží zaslané zpět na dobírku nelze akceptovat! Veškeré náklady na poštovné v případě vrácení zboží poštou  hradí zákazník!

V případě vrácení zboží musí být toto vráceno nepoškozené a nepoužité, v originálním balení. Vráceny musí být rovněž všechny doklady které zákazník spolu se zbožím obdržel včetně dokladu o zaplacení-faktury. V případě jakéhokoliv nedodržení výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vrácení NEBUDE akceptováno!

Po překontrolování vráceného zboží,bude zákazníkovi poukázána částka za zboží na jeho účet a to nejpozději do 7 dnů.Tato mu bude ponížena o skutečnou výši poštovného!

Reklamace a záruka na zboží.

Reklamace a záruční doba veškerého u nás zakoupeného zboží se řídí platnými zákony a řády České republiky!

Prosíme,věnujte zvýšenou pozornost neporušenosti obalu a v případě  zjištění evidentního poškození zásilky doporučujeme ihned sepsat  s pracovníkem pošty reklamační protokol!

Ochrana osobních dat.

Veškerá Vámi poskytnutá osobní data a údaje pečlivě chráníme  dle příslušného zákona před zneužitím.
Tyto údaje jsou využívány pouze pro zaslání objednaného zboží a komunikaci se zákazníkem
Provozovatel e-shopu prohlašuje, že údaje považuje za přísně důvěrné a neposkytne je žádné třetí straně.